Asiakaslähtöisyys, mitä se tarkoittaa? Pohditaanpa tätä sanaparia tarkemmin. Asiakas -sanalla tarkoitetaan kohderyhmää tai yksittäistä henkilöä, jonka tarpeisiin palveluntuottajan tulisi pystyä vastaamaan mahdollisimman tehokkaasti ja tuottavasti. Lähtöisyys -sana taas tarkoittanee niitä lähtökohtia, jonka perusteella tuottajan tulisi palvelunsa ja tuotteensa asettaa ts. asiakkaan kannalta edullismmalla ja tarkoituksenmukaisimmalla tavalla. Ei turhaa juoksutusta luukulta toiselle, vaan tehokkaasti kerralla asiat kuntoon. Asiakkaan turha juoksutus ja odotuttaminen lisää pitkässä juoksussa vain kustannuksia…
Muut ajankohtaiset uutiset
Blogipäivitykset
-
Viimeisimmät artikkelit
- Digitalisaatiolla tehokkuutta palveluihin 7.1.2025
- Helsingin kasvot neljällä vuosikymmenellä – kokemusta ja näkemyksiä kaupungin kehittämiseksi 6.1.2025
- Eagle 2 ja mitä seuraavaksi? 29.12.2024
- Onnea, Suomi – 107 vuotta itsenäisyyttä! 6.12.2024
- Valtuutettujen valtuustoaloitteet – näpertelyä, varojen tuhlausta vai vaikuttavaa toimintaa? 26.11.2024
Arkistot